Friday, July 04, 2008

Drama

Og hvorfor vi må slite.

I det siste har livet vært noe herk. Hvorfor trenger man ikke spekulere i, men jeg har en mistanke om at drama kan være involvert. For et år siden kjedet jeg (la oss være litt vulgære her) ræva av meg, og ønsket at ting kunne skje i livet mitt. Ting skjedde litt senere, da jeg ble innlemmet i en vennekrets som virket akkurat passe for meg. Dette økte livskvaliteten min betraktelig, samtidig som alt ble mer positivt, og jeg fikk meg også jobb i denne perioden.

Senere ble derimot ting værre. Det skjedde ting, deriblant noe som ofte kalles for arbeiderens forbannelse. Alkoholen. Jeg fikk bedre rå, og mine nye venner, grusomme som de var, introduserte meg for alkoholen. Ting gikk bare nedover derfra. Drikking på ymse skoledager, tirsdager, mesteparten av lønnen havnet på polet eller byen...

Men dette kunne jeg leve med. Inget problem. Hva skulle jeg ellers bruke pengene på?

Vel, i den senere tid har livet til meg og vennegjengen faktisk blitt så full av drama at jeg har ingen tvil what so ever om at vi hadde kunnet lage en topp såpeserie som folk faktisk ville sett på. Kjærlighetsforhold, sex, polititrøbbel og homofili er bare noen av stikkordene her, og det meste er faktisk startet av alkoholen.

Så, for å sitere meg selv nok en gang. I married the drama llama. And I lost.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home