Wednesday, December 24, 2008

Eksterndisk

For noen måneder siden kjøpte jeg meg en eksterndisk. Dette var stas, nå kunne jeg lagre alle tingene mine på eksterndisken og ta den med meg hvor jeg skulle. Jeg tok selvsagt vare på esken og all orginalembalasje, og pakket disken godt inn når jeg skulle frakte den. Jeg lagret alt på denne disken, for den skulle ha alt på ett sted og alt var bare fryd og gammen.

Så lånte broren min den.

Nå starter den ikke opp i det hele tatt, og jeg har i øyeblikket konkludert med at alt jeg eier og har av minner, gode som dårlige, ligger lagret på den harddisken. Alle bildene mine, alle dokumentene mine (mye annet som kan erstattes da), men jeg har mistet alt av bilder og skrevne dokumenter de siste tre fire årene. Tapet er uerstattelig. Og for å få de tilbake må jeg punge ut med flerfoldige hundre kroner. Not going to happen. Jeg får leve uten de for nå. Og få en ny disk på garantien. Men til pokker med broren min.

2 Comments:

Blogger Pertrosfoliea said...

oh, detta har eg ikke lest før, ska eg bank han?

1:16 AM  
Blogger Joachim said...

Nei, det går bra, eg fikk ny på garantien.

8:28 AM  

Post a Comment

<< Home