Friday, April 30, 2010

Melk

Idag skulle jeg gjøre noe stort, jeg skulle nemlig prøve å lage eggelikør. Noe som i seg selv så ganske enkelt ut. Satte melkeproduktene på kok mens jeg prøvde å sjonglere ut eggeplommen av eggene. Prøvde meg med flere metoder før jeg fant ut hvordan man gjorde det, men da gikk det kjempegreit.

Problemet mitt da var at jeg er totalt handicapped når det gjelder å koke noen som helst ting som har noe med melk å gjøre. Det er ikke nøye hvor godt jeg følger med, melken kommer krypende ut av kasserollen, på jakt etter nyvasket gulv/vegg/ovn/tak og straks den finner det hopper den og setter seg fast. Jeg får bare ikke til å koke melk. Er det noe feil med meg? (og viktigst av alt, kan jeg slå av noe på skatten i så fall?)

Hjelp!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home